OVER ONS

AANPASSEN EN AFSTELLEN

Het bedrijf evolueer en diversifieert. Naast de fundamentele waarden zoals respect, rechtvaardigheid en eerlijkheid zijn er nog andere, even belangrijke waarden bijgekomen: ecologie, duurzame ontwikkeling en participatieve besluitvorming.

ZES SECTOREN

APRE SERVICES heeft momenteel zes sectoren (zie Onze Diensten) en 75 werknemers, waaronder 65 productiemedewerkers met verschillende vormen van beperkingen. Ten behoeve van elke werknemer, is het aan het bedrijf om het juiste profiel voor elk type taak te identificeren, zowel het aanpassen van de taak aan de handicap.

VERTROUWEN IS NIET NODIG, HET IS VERDIEND.

Het is geen toeval dat we het vertrouwen van honderden bedrijven hebben gewonnen, van lokale KMO’s tot grote multinationals. Het is het resultaat van een onberispelijke werkethiek: – Garantie van onberispelijke kwaliteit onder zorgvuldige controle… – Gekwalificeerd en gemotiveerd team onder begeleiding van professionele instructeurs – Strikte naleving van de termijnen – Een echte samenwerkingsrelatie met de klant op basis van wederzijds vertrouwen – Eerlijk prijsbeleid en vooral een formidabel aanpassingsvermogen dat twee essentiële kwaliteiten combineert: kennis gevormd door jarenlange ervaring en een scherp gevoel voor innovatie en heruitvinding.

TALENT, ANDERS

Het avontuur begon in 1961, APRE SERVICES was toen nog maar een kleine werkplaats van 10 arbeiders die naai-, las- en montagewerkzaamheden uitvoerden. APRE SERVICES heeft vanaf het begin een essentiële doelstelling nagestreefd: het aanbieden van nuttig en lonend werk aan mensen met een handicap die niet voldoen aan de verwachtingen van de traditionele arbeidsomgeving, maar die onmiskenbaar bekwaam zijn en een echte wil tot werken vertonen. Want werk is een bron van vervulling, binding en integratie in de samenleving.

EEN DAGELIJKSE CHALLENGE

Het verhaal van APRE SERVICES is het verhaal van een ambitieuze weddenschap, dat van het verzoenen van economische logica en een ethisch maatschappelijk project. De uitdaging: integreren en ontwikkelen binnen een veeleisende en voortdurend evoluerende markt zonder ooit af te zien van de menselijke waarden die het DNA van het bedrijf vormen.